Hayır; abartan ben değilim..!



6 Temmuz 2011 Çarşamba

Yeni Moda: Tasmalı Fotoğraf Makinesi

Bloğuma şunu da koyarım bunu da koyarım kafasında, abuk subuk her şeyin resmini çektiğim bir tatil geçiriyorum. Ancak bazı sapkın kişiliklerle aramda ki nadir farklardan biri, elimde Canon marka fotoğraf makinesiyle falan embesil embesil dolanmıyorum ortalıklarda. Ya da objektife kendi objektifimden poz vermiyorum. Allah’a şükür hala kendimim.  

Fotoğraf çekme işini sadece kendi telefonumda ki kamera kadar yapıyorum. Hani bir ara emoluk falan modaydı ya noldu ki ona acaba? Valla saçta moda, saç renginde moda, makyajda moda, ayakkabı da moda gördüm, kabullendim ama fotoğraf makinesi nedir yaa? Sırf dikkat çekmek için ise bu kadar olay, al eline komşunun tasmalı köpeğini çişe çıkart daha iyidir yani. Boynunda o makine askısıyla köpekten bi farkın kalmıyor bence.


Özentilik hat safha olmuş gidiyor.. Emosuydu, tikisiydi, apaçisiydi derken şimdi de makinelisi çıktı ortaya..Teknoloji çağındayız ya moda falan da ona göre gidiyor herhalde. Hep de merak ederim yeni bir saçmalık ortaya çıkınca bunu hangi süper zeka çıkardı diye.. Ha bir de şey vardı.. Ayna karşısında flaşı patlata patlata kendi resmini çekmek.. Ya da çekememek desem daha doğru olur, çünkü sadece bir ışık topu var ortada bana geeellll geelll diyen.. Ya da meselaaaa…  Dudağı büzüp başı da yana eğip yavru köpek pozu vermek.. 
Ha emoların da kendi içlerinde çeşitli hareketleri vardı.. Saçlarla tek gözü kapatıp korsan taklidi yapmak,
 tek elini yukarı kaldırıp kendini yukarıdan çekmek ama yüzünü göstermemek( yüz görümlülüğü falan istiyor olabilirler),
bir de özürlü gibi ayak parmak uçları birbirine bakacak şekilde bacaklar çarpık çarpık durmak.. 


Okulum da bu akımları temsil eden o kadar kişi var ki bu konuda doktora yapabilirim. Bir de tikiler vardı emodan sonra sanırım.. Ya da emonun evrim geçirmiş hali diyelim.. Erkekler en cart renklerde hırkalar, hem kız hem erkekler üstü bol paçası bileğe yapışmış kot pantolon, eşofman(çakma adidas olmak koşuluyla) giyerlerdi ya da hala giyiyorlar… Buraya yazılacak daha bir milyon saçmalık var ama yaz yaz ben yoruldum siz anlarsınız artık… Lafı nereye getirip nerde sonlandırmak istediğim tam bir muamma şuan..  Aslında tatilde çektiğim before/after resimlerini koymayı amaçlamıştım başta buraya ama bak moda beni nereye çekti. İnşallah yakın zamanda da dudaklarımı büzüp, paçası dar pijama giydirip, boynuma da bi fotoğraf makinesi takmaz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beyendin mi? Ay hadi inş ^^

@uykuyuseviyom kullanıcısından Tweetler