Hayır; abartan ben değilim..!



20 Ocak 2015 Salı

Nefret ediyorum
Senden.

Hele ki
Bir sabah tam da seni unutmuşken

Şaka. şaka..

Unuttuğumu sanıp bir sabah 

Tam da senden başka birşeyi -mesela yiyeceğim peynirli omleti-
Düşünerek gözlerimi

Elimin tersiyle çapaklarını silerken göz diplerimin

Sanki beni denemişsin gibi

Unutup unutmadığımı seni

Kontrol etmek için 

Çıkıp gelmişsin gibi

Siktirolup gittiğin yerlerden

Ve sanki senden 
Az nefret ediyormuşum gibi

Yine. yeni. yeniden.

Nefret ediyorum
Senden.

Senden ve
Senin saçlarından

Saçların hep benimkilerden

Benimki gibi lülelerden bile

Daha özgür daha güzel

Tıpkı ben her sabah 

Tıpkı aynı kafeste uyanmaya mahkummuşum gibi

Muhabbet kuşum Şakir'in makus kaderi budur yani

Senin her sabah başka

Başka. Bambaşka.

Yani gözlerinin çapağını diyorum canım 

Her sabah bambaşka

Bir kadın için silmen gibi

Gibi. Gibi. Gibi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beyendin mi? Ay hadi inş ^^

@uykuyuseviyom kullanıcısından Tweetler