Hayır; abartan ben değilim..!



18 Mayıs 2015 Pazartesi

Bir adamı özlüyorum
Hem de çok
Ağzımdaki elma tadında bile aklımda o
Sanırım deliriyorum
Özlemekten gözlerim uzaklara dalıyor
Annem neyin var diye soruyor
Hiç diyorum,
Hem de hiç.
Bir adamı özlüyorum
Gelir belki diye yollarını gözlüyorum
Ama nerde bilmiyorum
Kimle gülüyor bilmiyorum
Ben sadece beraber gülüşlerimizi hatırlıyorum
Bana veda ederken ki gülüşünü birde
Sonra arkasını döndüğünde saçlarını karıştırışını
Bir adamı özlüyorum
Adam nerde bilmiyorum
Adam beni özlüyor mu?
Sanmıyorum, özlese hissederdim.
Ona şiirler yazıyorum
O başka insanların hayatında
Başkaları onun için şiir yazıyor
Beni aramıyor
Adam bir gitti mi hepten gidiyor
Hiçliğe karışıyor
Hiçliğin Allah cezasını versin
Adını daha önce zikrettiğin bir kitaba el sürdüm bugün
ELim kitabın üstünde kaldı epey bir
Sonra yine kalbim yırtılır gibi oldu
Kalbim sana ne oluyor
Sevmek beyinde başlayıp biter
Sana ne oluyor
Bana ne oluyor
O bana sadece gülümsemişti 
Ne diye şimdi yollarını bilmediğim birini bekliyorum
Bir adamı özlüyorum
Ama neden özlüyorum
Neden
Neden.
Yakışıklı değil
Zengin hiç değil
Sevmeyi bilmiyor
Kalmayı bilmiyor
Kaçmayı seviyor, kovalamayı da seviyor
Gülmeyi seviyor, ama herkese gülmüyor
Bana gülüyor
Ben gülüyorum
Gülüyoruz
Neye güldüğümüzü kimse bilmiyor
Ben bunu özlüyorum
Ben onu özlüyorum
O adamı özlüyorum
Ama adam hep gidiyor
Ben hep özlüyorum
Adam hiç bilmiyor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beyendin mi? Ay hadi inş ^^

@uykuyuseviyom kullanıcısından Tweetler