Hayır; abartan ben değilim..!



15 Mayıs 2011 Pazar

Diş Kontrol


Hani bazı takıntılı insanlar vardır.. Devamlı kendilerine bakmak, nasıl göründüklerini bilmek isteyen. Hah! Öyle takıntılı insanlar olmadık yerlerde ve anlarda güzelliklerini kendilerine hatırlatabilmek için çok acayip yöntemler buluyorlar. Allah'a şükürler olsun ki ben onlardan değilim, ama soya çekim falan olur da ileri de kuzenime benzersem o başka.(kulak memeni çek, tahtaya 3 kere vur) Çünkü kuzenim şu yukarıda yazanların hepsinin özelliğini barındıran bir insan.  
He ne kadar onun bu saçmalıklarıyla dalga geçsem de içim içimi kemiriyor; 'ulan ya ben bunun yaşına gelince bin beter, bir ayna çatlatan olursam' diye. Kız anormal biraz çünkü. Hadi belki şunu bazılarınızı yapıyordur: yemek yerken dişiniz de bir şey olup olmadığını kontrol etmek için kaşığı ayna niyetine kullanmak. Bilmeyenler şimdi güler belki ama az sonra asıl yöntemden bahsettiğim de gülme ya da ağlama tarzı bi krize girmesinler diye alıştıra alıştıra açıyorum konuyu. Derin nefes al, 10'a kadar say. Neyse.. Onu bunu geçelim kaşığı ayna niyetine kullanmak zaten başlı
başına bir saçmalıkken benim aynı kandan gelme kuzenim, milletin en orijinal (!) çakmasını bulup alarak hava atmaya çalıştığı blekböriyy telefonunun arka kapağını ayna yerine kullanıyor. Bre insafsız! Bre Allahsız! Al lan, al evimdeki, odamdaki, çantamdaki, tuvaletteki bütün aynalar senin olsun! Yeter ki benim gururumla oynama lan, yazıktır bana da.. Bu nasıl bir zenginliktir ki, Cem Yılmaz abinin tabiriyle zenginlikten bir yerine buzlu badem sokmak kadar anlamsız bir iş yapıyorsun.. Neden yani neden?!  İstesen ben sana ayna da veririm, aynan da olurum. Hayır bir de mesela olayın diğer bir yönü, o bazen bunu yaparken utanıyorum. Hem kendimden hem ondan. 'Napıyosun yeaaa!' diye tepkimi koyuyorum, ama beni bi yerine koyan yok, ben ne yapıyım..? Bir telefonun süs eşyası, hava atma eşyası, bi mp3 ne bileyim arama yapmak dışında herhangi bi amaç için kullanılmasına razı geldi şu gönlüm ama dahasını kaldıramıyorum abi. Beni utandıran kısım telefonu ayna olarak kullanması da değil aslında.. Dişindeki faaliyetleri iyice görebilmek için milletin içinde otuz iki diş yapması. Hani aman çevreye rezil olmayayım, çaktırmadan bakayım diye bir olayı, bir çekincesi yok. İlla herkes onun o müthiişş dişlerini ( ki öndeki bi dişi de kırık) görmeli!
 
 Aha da aynı bu çocuk gibi gerdire gerdire açıyo ağzını, gösteriyo gayet cool bi biçimde dişlerini cool blekböriyy'sine . Ama tabi ki bu yavrucak kadar vahim değil dişleri. Öyle olsa ağzını koli bandıyla bantlayıp öyle çıkarırdım dışarı. Neyse.. Bu olay konusunda tek ve son diyeceğim şey fakir olan bi atamızın ünlü sözü olsun.. ''Zenginin malı züğürdün çenesini yorar..''

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beyendin mi? Ay hadi inş ^^

@uykuyuseviyom kullanıcısından Tweetler