Hayır; abartan ben değilim..!



20 Mayıs 2011 Cuma

Yemek Sepetim Var, İçi Boş

 Bazen tembellikten bazen zevkten herkes dışarıdan yemek yemek ister.. Kıçının büyük ve yayvanken daha güzel durduğunu düşünenler için ise internet icat edilmiştir(kim tarafından bilmiyorum).. İnternetin icadından hemen sonra da yemek siteleri.. Hint mutfağından tut, pilav üstü çekirgesine( hep hayalimde ki yemek) kadar her türlü yemeğe sadece bakmamız(paramız yoksa) ya da almamız(paramız varsa) için bizi düşünmüşler, yapmışlar. Bize de onları almak geriye kalıyor bir tek. Ama bazen bunu yapmak bile o kadar zor bir iş ki, bir kaç tıkla karnımız doyabilecekken kararsızlıktan dolayı aç kalıyoruz(kalıyorum). Hani o kararsızlıktan ne alacağımı bilemediğim zaman aralığında kalkıp kendime pizza bile yaparım. Gel gör ki tek başıma verdiğim kararlar ile bir yere varamıyorum çünkü bir tek ben yemek yemiyorum. Bu işin kardeşi var, annesi var, babası var.. Annem bir gün alemlere aktığı sırada -altın günü gibi mesela- aç biilaç -sözlükten baktım, eminim- eve geldim. Baktım evde bir Tanrım var bir babam(kıraçtan), aklıma ve ağzıma gelen ilk cümle ' Hani yemek var mı ki?' oldu. Babamın dünya umrunda değil ama.. Oturmuş bilgisayarın başına, internetten almayacağı evlerin resimlerine falan bakıyo.. Haliyle isyanımı duyamadı, anlayamadı beni.. Gittim yanına miyavladım aç kedi gibi..    

-  Baba hani ne yiycez biz yeaa?
- Bilmem, yemek yok mu?
- Yok..! (aslında var ama dünden kalma)
- N'apalım peki?
- İnternetten bişeyler söyleyelim..? =)
- Bi tek lahmacun söylerim yerseniz..
- Yok artık..
- Nesi varmış?
- Bişeyi yok işte, ben de onu diyorum
- Ben bilmem, işine geliyosa..
- Öff...!


 Derken bi sonraki plan olarak yemeksepeti'ne girmeyi başardım.. Bu da bişeydir.. Ben babama hamburgerleri falan överken( off çift kat peynir! kocamanmış yaa..!) ayıcık ( erkek kardeşim) geldi.. İsyanıma ortak oldu ayıcığım... Tutturduk markette elma şekeri gören bebeler gibi, hamburger isteriz de isteriz. Demek ki babam da açmış ki yeniçerilerin baskısına dayanamadı, tahtından inip hamburger alma yolunda ilk adımı atıcak olan kelimeleri söyledi.. 
' Hani ne var ki burda şimdi? '

 Bundan sonrasının kolay olduğunu sanarak kendi hamburgerimi falan seçtim ama iş hamburger seçmekle bitmiyor ki! Patates normal mi olsun, elma dilim mi? İçecek cart mu olsun curt mu? Mayonez mi istiyosun, sarımsaklı mayonez mi istiyosun, barbekü sos mu istiyosun, acılı sos mu, hardal mı? Yoksa hepsini mi istiyosun, üçünü mü, beşini mi..Of yeter lan, içim daraldı yazarken..!  Hamburger mi yiycez, mayonez ketçap mı belli değil.. Hayır hamburger seçiminde o kadar çok seçenek yok yani.. İşte bu buhran denizinde yüzerken ben aç açına, babam her seçeneği o kadar ciddiye alıp düşünüyo ki, araba alırken o kadar düşünmez heralde. Benim karnım orda orkestra kurmuş, kendi kendine çalıp oynuyo, babam iki mayonez bi ketçap mı istesem, bi sarımsaklı bi barbekü sos mu istesem diye düşünüyor hala.. En sonunda bilgisayarı babamın elinden çocuğunu çalarmış gibi kaptım, ben kendiminkini seçiyim siz sonra yapın diyerek bütün seçeneklerimi sarımsaklı mayonez olarak seçtim, bitti gitti! Ama hırsımı alamadım o hırsla odama falan gidip kendimi oyaladım.. Yarım saat sonra salona geldim ama babam hala sipariş vermemiş.. Çünkü babam ne yiyeceğine karar verememiş! Hemen ona hamburger aleminin ennn büyük hamburgerini seçtim ki ben doymadım diyemesin. Ivır zıvır kısmını da sayısal loto oynarmış gibi mayonez, ketçap, hardal olarak seçtim gitti. Yarım saat içerisinde de geldi mamalar indi geri dönüşüme işte! Benim de gözüm daha fazla dönüp evdeki papağanımı piliç çevirme yapmadım böylece!
 Ey internet! Sen nelere kadirsin.. Kadirsin de, erkekleri bile alışverişe çıkmış kadın gibi savunmasız, aklı karışık, seçeneği bol, parası sınırlı bırakıyosun. Yanlış yapıyosun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Beyendin mi? Ay hadi inş ^^

@uykuyuseviyom kullanıcısından Tweetler